juni 2013

Gud vad det var längesen jag bloggade, nästan en månad sen sist. Och eftersom jag har massa saker som jag har gjort men inte skrivit om här i bloggen så gör jag en liten resumé av juni så ni får e lite av det jag har gjort hittills på sommarlovet. Tänk att det redan har gått tre veckor, det känns verkligen inte så. 

Skolavslutning. Jag berättade ju om den i ett inlägg tidigare men jag la aldrig upp outfiten, så här kommer den! Jag hade på mig en klänning från aéropostale, kofta från H&M (ej med på bilderna), ett brunt skärp och sen låga converse till det. Jag lockade även håret för att ha nån annan frisyr än vanligt.


Midsommar. Vi har som tradition att bjuda massa folk till vårt landställe så det var så vi firade vår midsommar. Vi åt god mat, hade femkamp och umgicks med människor man annars inte brukar träffa, myys. Jag körde inte på klänning den här gången utan jag invigde mina vintage levi's shorts tillsammans med en tröja från Abercrombie och en blomkrans. 


Ridläger. Två dagar efter midsommar satte jag mig i bilen till ett ridläger utanför Västerås där jag var i en vecka med en kompis + massa nya människor som jag lärde känna! Det var jättekul, jag fick samma ponny som jag hade förra året och jag lärde mig mycket och fick nya vänner o.s.v. Skitkul var det! Fast inte lika kul att åka hem..


Det var typ allt jag har gjort på lovet hittills! Nu är jag ute på landet med Emma och vi har varit här i några dagar och stannar tills imorgon. Igår var det jättefint väder så vi solade hela dagen och nu har jag värsta brännan haha. Men kanske bloggar mer om det senare, hoppas ni blev nöjda med uppdateringen!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0