On the road

Det var några dagar sen jag skrev här men jag har inte gjort mycket så det finns nästan inget att berätta om. Jag har varit på landet, fixat massor med huset, kollat på filmer, haft gäster, grillat, slappat - ja inget speciellt precis. Det har inte varit så bra väder men jag fick en liten stund idag på förmiddagen som jag kunde sola och läsa ut min bok så det var skönt! Lite senare åkte vi hem och packade och nu sitter hela familjen i bilen påväg upp till Åre där vi ska vara några dagar. Vi har precis ätit middag på McDonalds och nu är det typ 7 timmar tills vi är framme. Jag ska läsa den nya SOLO som jag fick hem under tiden jag var på landet och så ska jag dricka upp mitt te jag köpte på McDonalds, sen lär jag väl lyssna på spotifylistan 10 gånger om och sova lite. Vi hörs!


kommentarer:
postat av: Victoriasecret

Hej jag skulle bli jääätte glad om du svara på den här frågan så snabbt som möjligt! Jag ska beställa två vs body mists och undrar vilka du tycker luktar godast?:)
MVH

datum: 2013-08-09 ♥ tid: 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0