run run run


Kände att jag hade extra energi efter middagen så jag drog ut på en springtur och det märks att jag inte tränat på länge. Om typ en månad är det midnattsloppet i Stockholm där man springer ett lopp på natten (nähä) och jag har anmält mig, fast till lilla midnattsloppet dårå! Så det var nog bra med lite träning så jag har övat lite innan. Har precis ätit lite glass, provade en ny yollibox med svarta vinbär och blåbär och den var väldigt god men smakade mest svarta vinbär vilket var lite synd för jag älskar verkligen blåbär. Förutom det så har jag oljat altanen här ute på landet och så var vi ute med båten efter det och la till vid en udde ute på havet. Nu ska jag gå och lägga mig så jag får sova lite också, godnatt finisar!

kommentarer:
postat av: Frida

Fin blogg!

datum: 2013-07-15 ♥ tid: 19:30:04
hemsida: http://fridiania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0