första juni



Bild från L.A. 

Shit vad tiden får fort! Tolv dagar till skolavslutning nu bara, alltså åååh. Igår var jag ju somsagt på studentfest och den var väl helt ok, när vi kom hem tillbringades kvällen i soffan framför let's dance finalen med yollibox och hallon. Idag har jag packat en fet väska och handlat lite gott för idag ska jag åka på läger ute i skärgården med min konfirmation och där ska vi vara hela helgen. Blir dock inte så mycket bloggning, men ni får vänta till efter helgen så blir det massa bloggning! Så länge får ni gärna önska massa inlägg, vad ni vill. Det kan vara olika slags videos, om ni vill ha en frågestund, recept, outfits, ja vad som helst. Önska på så blir jag jätteglad!

kommentarer:
postat av: Anonym

Mera egna bilder! :)
Och frågestund, tycker jag.

datum: 2013-06-01 ♥ tid: 17:03:32
postat av: Anonym

Du borde absolut satsa på frågestund, och FLER videobloggar. Det kan vara allt ifrån till att bara prata, bara det blir videoinlägg.
Då borde också gå igenom din LA resa, vad du gjorde osv.
Kram

datum: 2013-06-03 ♥ tid: 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0