gårdagen



Klippte ihop en video igår morse på hur min morgon såg ut från det att jag gick upp till det att jag gick till skolan. Om ni undrar varför jag gick upp så tidigt så var det för att jag vaknade och var så himla kissnödig och sen kunde jag inte somna om haha. Jag hade på mig en kofta ifrån Hunky Dory, en blus från Aeropostale och shorts från Abercrombie & Fitch som jag sedan bytte till jeans direkt när jag kom hem för att det var så jäkla kallt och blåsigt. Sen stack jag och Emma in till stan för att kolla i lite affärer men jag köpte ingenting och efter middagen på kvällen så åkte hela familjen ut och sprang, jätteskönt och mysigt sätt att avsluta dagen på. Hoppas ni hade en lika bra och fartfyllt dag som jag!
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0