kvällssnack


Har precis gjort mig en kopp chai te och en skål med frysta hallon som är typ det bästa fikat/melliset när man är sugen på något litet - det står ju tillochmed i min profil att jag älskar frysta hallon haha, men det är sant. Skolan slutade lite tidigare än vanligt så jag gick hem och gjorde den nog godaste smoothien jag någonsin gjort. Hade i blåbärsyoggi (bästa!), hallon såklart, jordgubbar och mango. Den blandningen kommer jag lugnt göra flera gånger för den smakade så somgrigt och glassigt. Nu ska jag dricka mitt te innan det kallnar, pussisar!

kommentarer:
postat av: Nova

fin blogg, du får gärna kolla in på min <3

datum: 2013-06-04 ♥ tid: 17:05:21
hemsida: http://fames.se/novaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0