Minipizzor

Jag vet att jag inte har uppdaterat på jättelänge och jag tänker inte komma med massor av förklaringar förutom att jag inte har haft tid och lust. Men nu har lusten kommit tillbaka så jag kör igen! I onsdags hade jag skolavslutning och fick betyg och ett efterlängtat sommarlov (det kommer mer detaljerade inlägg om avslutningen senare). Efteråt gick jag och sommarshoppade lite fina grejer, vill ni att jag ska visa i en video eller i bilder? Nu de senaste dagarna har jag bara varit på landet, solat och badat, tagit mysiga promenader, cyklat runt och njutit av ledigheten! Har kommit hem till stan nu och gud vad skönt det är att ha ett ordentligt internet! Det på landet är så himla segt haha. Men vi åt middag för en stund sen och jag gjorde jättegoda minipizzor som dessutom inte är så onyttiga i jämförelse med hämtpizza. Hemlagat är bäst! 


kommentarer:
postat av: Anonym

VIDEO, DINA ÄR BÄST!
Kan du inte lägga upp hur det var i LA någon gång också?

datum: 2013-06-18 ♥ tid: 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0