mysig fredag

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, jag ska försöka bättra mig och skriva varje dag men nu när det snart är sommar så vill man ju hinna med så mycket som möjligt med kompisar, man blir bortbjuden o.s.v. hoppas ni förstår! Det blev iallafall en himla mysig dag, den började med film i skolan och efter det åkte jag och badade på eriksdalsbadet med en kompis, det var så hima varmt och skönt!


Sen åkte vi in till stan för att köpa en skolavslutningsklänning men såklart hittar jag inte den jag letar efter. På kvällen var jag och min familj på grillmiddag hos vänner där vi åt jättegod fläskfilé och kollade på sverigematchen där vi sög rent ut sagt.


Gårdagens outfit får ni se i nästa inlägg!



kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0