olympiad


Idag var vi coacher till vår skolas olympiad fast vi hade inget att göra nästan, vi gick runt och hejade på och satt och åt. Jag hade med mig en sallad med kalkon och bulgur och sen massa jordgubbar o Loka. Slutade runt klockan ett och då följde jag med Emma till H&M där hon köpte en jättefin långkjol och nu är jag hemma. Har just druckit upp min smoothie så nu ska jag sticka iväg till gymmet för att köra hårt, kommer nämligen inte hinna träna mer den här veckan tror jag.

Ikväll åker jag ut till landet så vi får se om det blir mer bloggning, imorgon är det iallafall ledigt och det är så jäkla skönt. Nedräkningen till skolavslutningen är nu bara en vecka, shit vad tiden går fort. Nu de senaste dagarna har det också varit så himla fint väder. Välkommer sommaren!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0