skolavslutningen


Hade med mig kameran så det blev lite bilder!

Jag gick upp tidigt för att fixa mig och göra i ordning en sallad till vår picnick. Sen träffade jag Emma på Ica där vi köpte massa goda grejer och så gick vi till Vitabergsparken och satte oss. Vi åt, snackade, skrattade, fotade och jag blev bestulen på min mobil, jättekul. Det kom fram en tiggare som höll en lapp vid vår filt för att tigga mat och när han hade gått var mobilen borta, jag hade lagt den på filten och han tog den, gaah vad jag blev arg. Vi ringde polisen och gjorde en polisanmälan och allt haha, sen fick jag vara utan mobil tills jag fick en ny några dagar senare. Ps. Outfiten kommer komma upp i ett eget inlägg lite senare. Håll utkik!


Ledsen och arg bestämde jag mig för att det inte skulle förstöra dagen så jag gick med ett leende till kyrkan, hade avslutning och fick mina betyg. För att fira ledigheten gick hela familjen till frozen yogurt factory i Gallerian (bästa glassen!!) och sedan till Friday´s några timmar senare för att äta middag. Jag åt fajitas som är typ tacos fast med kyckling och det var såå himla gott. Har kommit på mig själv att jag har ätit på Friday´s tre gånger inom en månad haha, men är det sommar så är det. Annars går jag verkligen aldrig på restaurang om det inte är något vi ska fira. 

Tror jag aldrig ätit såhär mycket på en dag haha, men det var helt klart värt det. Jag hade en toppendag med allt utom att min mobil var stulen. För övrigt var det jättefint väder med strålande sol och inga moln på himlen, fin sång i kyrkan, många hejdåkramar men framför allt FRIHET. Tio hela veckor av lov som ska njutas ut till fullo, planerna får ni veta senare ;) Puss!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0