sunday funday



Jag kan börja med att säga att den här söndagen har varit den bästa på länge! Inga läxor, ingen ångest, mycket roliga grejer gjorda och god mat har jag ätit, känner mig fett positiv idag :)

Var rastlös förut så jag gick ut på en liten promenad med musik i öronen, det blev lite över 5km så jag är nöjd! Har tagit en lång dusch med chokladtvål och nötscrub från the body shop men har även tvättat håret med shampo och hårinpackning så nu är det mjukt och fint haha. Middag idag var stekt kyckling med halloumi och bulgur, sen också lite sallad och sweet chilisås - typ favoritmaten!

Mitt rum har sett ut som kaos sen i fredags så jag var tvungen att ta tag i det med, nu ser det faktiskt bra ut men det lär väl bara hålla ett litet tag. Kom just på att jag har en stor väska från helgen jag måste packa upp men sen tänker jag faktiskt inte göra ett skit mer. Jag ska titta på något bra program, fixa någon god fruktsallad och bara mysa.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0