bästa fredag

Internationella kvinnodagen idag, värsta peppen! Slutade runt halv tolv och då gick jag och en kompis hem till mig och åt en god sallad med bulgur, värsta nyttosarna här haha. Sen åkte vi till gymmet, började med en halvtimme på crosstrainern som "uppvämning". Efter det blev det powerwalk med lite springning på löpbandet, det gick grymt bra! Det blev fem kilometer på 35 minuter blankt, känner mig skitnöjd! Det var andra gången för i år jag körde fem kilometer, och det har redan blivit 4 minuter bättre. Målet är ju att kunna göra det under trettio minuter, och det ska jag fixa innan sommaren nu har jag bestämt. Det sista blev ett yogapass på en timme. Yoga är grymt skönt, perfekt att köra som slut på skolveckan och start på helgen. Förlåt för att jag låter som värsta träningsmänniskan, men har hittat motivationen nu till att äta nyttigare och träna oftare, så nu är det bara att köra järnet!


Suddig bild men detta vart resultatet på rullbandet, tog bilden när jag precis blivit klar och det var jäkligt svårt att ta en bild samtidigt som man flåsade och bandet rullade haha.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0