bekännelser

Jag sover nästan alltid i strumpor för jag fryser om fötterna plus att det är hur skönt som helst.
Jag måste veta vart jag har allt och ha allt i ordning innan jag ska sova annars ligger jag och oroar mig för att nåt är borta haha.

Jag skrattar åt nästan allt, enligt mig själv har jag ganska töntig humor. Men det är kul att skratta!
Jag har massa komplex över mig själv. Ett av dom är till exempel att mina naglar är små.
Min allra högsta drömresa är att få åka till Australien, ååh alla fina djur.



Jag orkar nästan aldrig ha "fina" kläder i skolan så jag har ofta mjukisbyxor, det är bekvääämt.
Jag kollar instagram varje morgon på toaletten hahahah lool.
Jag är inne på "sociala medier" kanske fem timmar om dan, inte bra!
Jag hatar att plugga.
Jag har det sämsta lokalsinnet i världen, seriöst jag hittar typ ingenstans.


kommentarer:
postat av: Emma Ortman

Hahah i like that pic :D

datum: 2013-03-27 ♥ tid: 17:43:53
hemsida: http://emmaortman.blogg.se/
postat av: Emma

Glad påsk! :)
Hoppas att allt är bra med dig!

datum: 2013-03-29 ♥ tid: 08:47:58
hemsida: http://amator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0