bloppis

Har gjort ett bloppiskonto på instagram där jag säljer kläder som jag inte längre använder. Allt jag säljer är i bra skick, oftast knappt använda kläder och till billigt pris. Så kika in om ni hittar nåt, har massor av grejer jag kommer lägga upp. Kontot heter josefinesbloppis och om ni vill ha nåt får ni kommentera eller skriva till josefinelundquist på kik. Jag möts upp i stockholm på Södermalm, jag fraktar inte och köpt är köpt. Priserna kan diskuteras och ni kan buda på allting. 


Jag har lagt upp fyra grejer änsålänge, kommer nog lägga upp mer under dagen.Det ni ser på bilden är ett par uggs, spetströja, Abercrombie & fitch tröja och ljusa cheap monday jeans. Kika in och se om du hittar nåt, klicka hääääääääär!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0