första mars

Hinner tyvärr inte skriva nyttighets inlägget idag för det var sista dagen i Åre och nu sitter jag i bilen och det är sämst internet. Plus att jag inte ens har varit nyttig idag haha, har ätit massa godis och skit men imorgon börjar allvaret! Idag åkte jag iallafall skidor hela dagen, lunch i backen och sen var det hem och packa ihop allting. Nu är vi påväg hem och är hemma om ungefär sju timmar. Ska sova, äta vindruvor och lyssna på favvomusiken, myys. Här kommer en fin bild från idag, bakom mig är åreskutan! Tror vi tog bilden i björnen, vi åkte faktiskt dit idag för första gången. Men det är mest blåa backar och småbarn så jag föredrar att åka i Åre-Åre haha. Men ni får ha det bra, kram!


kommentarer:
postat av: Anonym

Åre-Åre haha det lät roligt. xD
Men fin bild iaf!! ♥ ♥

datum: 2013-03-01 ♥ tid: 22:00:05
postat av: Felicia

Det var min kommentar ovan... Glömde bort att skriva namn.. Cx

datum: 2013-03-01 ♥ tid: 22:00:43
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0