måndagskväll

Efter skolan gick jag till banken och fixade ett leg och bankkort, leget kommer typ om fyra veckor fast kortet kan jag hämta om några dagar. Sen gick jag till gymmet och tränade i runt två timmar. Har duschat, ätit middag och har just ätit lite av den nya glassen som jag gjorde i eftermiddags. Det var samma chokladsmet fast dubbla satsen och så hade jag i hallon. Jag la den i en gammal glassburk och hällde ner kanske fem hela hallon och lite kokosflingor och rörde om och sen in i frysen. Idag blev en glass dag! Men sen blir det inget mer av det haha, måste variera lite. Men det är bra att kunna göra egen nyttig glass om man till exempel ska ha gäster och dom ska äta massa onyttiga grejer, så istället för att bara titta på så kan man äta en nyttig efterrätt som är lika god! Och den här glassen blev verkligen skitgod, kokosflingorna blev nästan lite knapriga haha! Men man måste ta ut och tina glassen i kanske tio minuter innan man äter, annars är den stenhård.


kommentarer:
postat av: Cindy

Tittar på bilden och vet Du - ähum, jag tror att Du och jag gillar exakt samma sak......smaskens! Kan nog fixa mera till Dig! Kram från Cindy!

datum: 2013-03-12 ♥ tid: 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0