monday funday

Brukar alltid hata måndagar men den här är bäst. ÅKER TILL LA IMORGON ÄR SÅ TAGGAD JAG DÖR. Aja har iallafall gjort tidsinställda inlägg med bl a en videoblogg när jag är borta så bloggen kommer inte så tom. Ni får alltså inte glömma att fortfarande klicka in på bloggen för det kommer uppdateras! Gjorde ett prov i skolan och Emma följde med mig hem idag, vi gjorde smoothie och spelade in en videoblogg som blev huuuur flummig som helst. Den får ni se under veckan iallafall. Hursomhelst, idag är det våffeldagen, ska snart till gymmet och sen blir det våffelmyyyys. Uppdaterar från arlanda imorgon för dom har massa imacs i loungen så det är ju feeett, bye.


Jag och lilla emmiseen, love you kooorv

kommentarer:
postat av: Emma Ortman

Love you tooooo, sexy bild ;)

datum: 2013-03-25 ♥ tid: 16:34:47
hemsida: http://emmaortman.blogg.se/
postat av: Tovaa<3

fin blogg! kolla gärna in min! K R A M

datum: 2013-03-25 ♥ tid: 17:49:09
hemsida: http://tovahedeen.devote.se
postat av: Anonym

Whaat, Vad gjorde du för prov?

datum: 2013-03-25 ♥ tid: 20:10:04
postat av: Cindy

Ha en världsbäst resa!

datum: 2013-03-25 ♥ tid: 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0