nyttig månad

I hela mars fram till då jag åker till Los Angeles, den tjugosjätte, har jag bestämt mig för att jag ska vara så nyttig som möjligt. Jag ska inte äta några sötsaker som innebär läsk, saft, bakverk, godis, snacks, glass o.s.v. Och så ska jag inte äta någon som helst typ av snabbmat eller gå på restaurang. Jag ska försöka hinna med att gymma minst två gånger i veckan utöver mina andra aktiviteter, om inte ska jag träna hemma. Jag ska gå så mycket som möjligt, undvika att åka om det inte är jättelångt.Varje dag ska jag äta en bra och nyttig frukost, får absolut inte hoppa över den, och så ska jag stretcha varje dag i minst 20 minuter, vill bli viiig. Har ju som nyårslöfte att kunna gå ner i split eller spagat. Sen får jag inte satsa för hårt i början för då kan jag tröttna, ska försöka hålla en jämn takt och inte bli sjuk. Jag har skrivit ett litet matschema i min mobil som jag ska försöka hålla, och det innebär just typ att äta mindre onyttigt och mer nyttigt haha. Nu gäller det bara att följa detta, för hela tiden har jag skjutit upp. Jag får inte göra det nu, jag måste köra. Inte sluta. Nu köör vii!

kommentarer:
postat av: Felicia .

Ska också stretcha varje dag och jag börja första mars!! Så vi båda satsar här.. xD Vi får komma hem till varann och stretcha tsm nån gång! :D <3

datum: 2013-03-04 ♥ tid: 19:41:05
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0