santa monica pier

Var på banken men det blev inget kort för man måste skriva på massa papper och så behövde man ha ett foto till legitimationen. Men förhoppningsvis fixar jag det i helgen! Imorgon är det isvett med skolan, vi åker till hellasgården och de som vill ska bada isvak. Det ska absolut inte jag för jag vill veerkligen inte bli sjuk nu eftersom det bara är 20 dagar till jag åker till L.A. och då får jag verkligen verkligen inte vara sjuk! Men jag har iallafall sovmorgon till halv tio och vi slutar tidigare så det blir najsigt. Vi hörs imorgon bitti, hinner nog slänga upp ett inlägg innan jag ska iväg till skolan.


Om 20 dagar kommer jag ha den här utsikten från hotellet. Längtar som tusan, ta mig dit nuuunununu.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0