springtur

yogade i en timme och efteråt hade jag så mycket energi (vi satt bara still på yogan och körde nästan ingen styrka alls) så jag tog en springtur hem istället för att åka bussen! Känner mig jättenöjd eftersom jag har jättedåligt lokalsinne och brukar alltid ta bussen. Men nu sprang jag raka vägen hem utan att stanna, värsta powern! Det tog halva tiden om man jämför med när man går, det var 2,1 km enligt min runkeeper, inte långt men såå skönt att få springa av sig! Samtidigt håller man ju värmen i kylan, så det är bara plusplusplus. Tycker jag förtjänar tacos nu, ha det bra!


Pepp gånger 1000 (från bästa tumblr)! Det här året ska jag kämpa som aldrig förr för att få kroppen jag vill ha. Motivationen är just nu på topp! Kom igen nu för fan, nu kör vi.

kommentarer:
postat av: Anonym

Asså jag gillar din blogg men jag tycker bara du skriver om att allt ska vara nyttigt, att du måste träna hela tiden och bränna kalorier osv.. Det blir tjatigt och lite tråkigt... :/

datum: 2013-03-22 ♥ tid: 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0