Summer

Sitter och äter frukost som är hur god som helst, klockan är nio på morgonen här nu. Vad jag har hunnit med hittills är att åka till en jättestor outlet och shoppat skiitmycket och igår var jag på six flags som är ett nöjesfält. Idag ska jag till universal studios, där har dom den riktiga wisteria lane där dom spelade in desperate housewives! Jag går runt i shorts och tshirt och det är så himla varmt, runt 25 grader, i just lööv it. har också invigt min army jacka från utban outfitters och den är så himla snygg och skön! Videon har kommit upp nu och jag hoppas ni gillade den, vi ses senare :)


kommentarer:
postat av: agnesandersson

Hoppas du har haft en bra dag! :)
kram♥

datum: 2013-03-29 ♥ tid: 20:25:14
hemsida: http://acandersson.devote.se
postat av: hejhej

kan du inte lägga upp bild på allt du har köpt när du kommer hem?:)

datum: 2013-03-30 ♥ tid: 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0