1 maj


Redan ny månad, tiden går verkligen fort. Och att man är ledig är ju bara hur skönt som helst, jag har bara varit hemma hela dagen och gjort en läxa och ätit. Nyss gick det stora demonstrations tåget på vår gata och de höll på att trumma och det var jätteirriterande ljud haha. Jag skulle gått till gymmet men såklart är det stängt :( plus att jag inte kan gå på måndag för att jag ska jobba i cafét på min tennishall. Men jag och emma har bokat två asjobbiga pass till söndag så det får kompensera upp hehe. Nu ska jag börja på en till läxa som är tills imorgon så hoppas jag blir klar, jag skulle också skrivit på ett prov men såklart har jag lämnat mappen i skolan...

kommentarer:
postat av: Emma Ortman

Vi kommer så dö på söndag men det är bra träning iaf :)

datum: 2013-05-01 ♥ tid: 22:10:47
hemsida: http://emmaortman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0