almost summer


Jag och familjen gick och åt på en restaurang för att fira min syster. Jag åt en ceasar kyckling wrap typ och den var ganska god men smakade lite fiskaktigt. Hade på miig en tröja med blommor på axlarna från hm och ett par jeans från levi's och till det min armyjacka från urban outfitters.

Gick sen förbi kungsträdgården och såg att körsbärsblommorna nästan är helt borta, lite synd att de blommar så kort. Men jag var där i tisdags med Emma och fotade massa, det kanske blir en ny header vi får se. Ska kolla vidare på partaj och äta lite tårta nu, najsigt. Imorgon ska jag köpa ett årskort på gymmet för mitt förra har gått ut så nu kör vi det sista inför beach body, lär ju inte direkt få värsta snygga kroppen till dess men kan komma en bit påväg iallafall! Så sticker till gymmet imorgon efter skolan och sen blir det lite plugg på kvällen. Vi ses då, har sovmorgon till elva så lär hinna blogga lite. Och så kör vi på nyttiga banan pannkakor till frukost, rivstartar veckan på bästa sett! Ha det bra nu alla, puss

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0