årets första grillning

 
 

Grillade för första gången i år, det blev såå gott. Sommarkänslorna börjar komma mer och mer, solen är framme, man kan gå i shorts och tshirt utan att frysa, blommorna i kungsan har slagit ut, ja listan kan bli lång. Plus att på söndag är det bara en månad till sommarlov, shit vad jag längtar!

Och jag är ledsen att jag inte har bloggat, och det låter classic men jag har verkligen inte haft tid. Nu börjar skolterminen gå mot slutet och det är då alla jobbiga grejer kommer så jag har ett berg av läxor som jag måste göra och flera prov att plugga till. Det är iallafall väldigt skönt att ha långhelg, på onsdagkvällen åkte jag direkt till landet och här har jag målat hus, gått på promenader och ätit massa gott. Och tänk att det bara är lördag imorgon, en hel helg kvar ju! 
 

Innan middagen gick jag på en fem kilometers lång promenad i det fina vädret och det var så skönt, funderar på att göra det innan frukost imorgon så jag vaknar lite. Får se om jag känner på vattnet också, skulle vara kul att ha gjort sitt första dopp 2013.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0