bigday

Har massor av roliga saker att se fram emot! Min födelsedag är om bara två veckor, har ingen aning om vad jag ska önska mig faktiskt. Sommarlovet är om bara 40 dagar, vilket är om mindre än 6 veckor, det känns helt sjukt! Senare i sommar ska jag till Italien med min konfirmation, vi ska vara där i en vecka och det ska bli supermysigt. Jag konfirmerar mig med en kompis så jag blir inte ensam i varje fall (första resan utan föräldrar haha). Sen för inte alls länge sen så bokade vi London till höstlovet som kommer bli såå gött! Massa shopping, god mat och ja allt man gör när man reser bort. Har ni saker ni ser fram emot, isåfall vad? Det skulle vara kul att höra! Vet att ingen kommer svara men jaa det skulle va roligt att veta :)


kommentarer:
postat av: Kerstin

Min bästis och jag ska hå och se Bruce Springsteen på Lördag, ska bli buskul;)

datum: 2013-05-03 ♥ tid: 21:35:24
postat av: Oonis

ONE DIRECTION

datum: 2013-05-03 ♥ tid: 23:45:56
postat av: Felicia .

Italien och Wirsbo. :) OCH SOMMARLOVET OFC!

datum: 2013-05-06 ♥ tid: 17:43:32
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0