black&white

Godmorgon torsdag! Den här veckan har gått väldigt fort men ja tiden går ju fort när man har roligt. Om man jämför så gick förra veckan jättelångsamt och det var nog för att jag hade så himla mycket att göra och att det var massa läxor och jag var trött osv. Nu dansar vi bara i skolan och det är ju rätt kul så då går tiden fortare, göött! Gjorde en jättegod smoothie till frukost gjord på vaniljyoghurt, kvarg, frysta hallon och fryst banan (tips att ha i, smoothien blir kallare och mer glassig). Sen hade jag även i lite kanel och vaniljpulver och det smakade typ kakglass haha så jag är nöjd ;) här får ni en bild från instagram imorse, heter josefinelundquists där. Har på mig en tröja från ginatricot och jeans från levi's.




kommentarer:
postat av: elin stridh

hur är läfet? :D

datum: 2013-05-23 ♥ tid: 16:03:55
hemsida: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0