cake


Idag fyller min syster 16 så jag har gjort tårta och hon har fått presenter o.s.v. Och nu är det bara fem dagar till min födelsedag!!! Försökte göra en usa flagga på tårtan och det gick väl sådär (ni ser till och med att den har gått sönder lite på bilden), skulle egentligen bakat en avlång marängbotten igår men jag hann inte så vi fick springa och köpa runda bottnar istället. Lite tråkigare med köpt botten och väldigt mycket svårare att göra usa flagga men men. Den var riktigt god i alla fall, hade i hallongrädde, daimgrädde, oboygrädde (jag vet, lite speciella ingredienser) och så massa bär på toppen plus lite smarties. En riktig sockerbomb och shit vad mätt jag blev. 

Har skrivit på ett jäkla helvetes prov sen klockan halv elva och jag blev väl klar för en kvart sen eller nåt. Fyfan vilken stress det är innan skolavslutningen alltså, ni fattar inte vilken ångest jag hade igår, ville bara gräva ner mig i ett hål och dö. La upp bananskivor och yollibox (nya favoritglassen) och det räddade min kväll. Passade även en söt hund så hon fick trösta mig lite hehe. Men nu ska jag gå ut på promenad och gå av mig ett kilo tårta och senare ska jag skriva lite mer läxor, mindre jobbiga än provet dock så det är döskönt.
RSS 2.0