efterlängtad video



Jag slutade tidigare än väntat idag så jag och Emma skyndade oss hem för att spela in videon. Jag vet att Emma är med på typ alla mina videos men jag tycker det känns bättre än att sitta och prata själv mot en kamera.  Hela eftermiddagen har jag varit ute i Hammarby sjöstad och haft gitarrkonsert, det gick bra men det tog sjukt lång tid för det var massor av andra som skulle uppträda så därför har jag inte hunnit blogga. Hoppas ni gillar videon! obs: har bytt videofyme konto för det andra fungerade typ inte men videosarna på det gamla finns fortfarande kvar så ni kan ändå kolla på de om ni vill! Det nya kontot hittar ni HÄR och det gamla HÄR! Följ mig gärna :)

kommentarer:
postat av: Felicia

Tänkte också videoblogga nån gång..Men kändes alldeles för konstig får väl göra med npån isf..

datum: 2013-05-30 ♥ tid: 21:49:47
hemsida: http://tokigimadera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0