fitspo x5

Är riktigt trött efter gymmet idag men hard work pays off som man säger? Ska gå och ta en lång varm dusch och tvätta håret för att vara fräsch inför imorgon då vi har föreställning i skolan, jag börjar kvart i ett så jag tänkte ta en sovmorgon. Å andra sidan ska jag vara där till typ nio på kvällen då vi måste repetera massor och ha två föreställningar så jag kommer vara så jäkla trött efter, ni ska bara veta hur trött man blir efter att ha dansat timtals varje dag i nästan två veckor. Även om det är kul så ska det bli skönt att det är över, vi har ändå inget kvar att göra den sista veckan för då måste betygen vara satta. Antagligen blir det väl städning, roliga aktiviteter osv som är standard innan sommarlov. Här kommer lite fitspo!






Collage från google. Nu: middag!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0