granola


Har gjort en ny kategori som heter frukost eftersom jag ofta lägger upp vad jag äter på morgonen, och om ni då vill ha lite tips om vad man kan äta så blir det lätt att hitta i den nya kategorin :)

Idag har jag ätit en skål med citronyoghurt, hallon och kakao granola (såå god!) och sen lite bär till det. Perfekt frukost! Sen dricker jag även en kopp te men det funkade inte på bild så ja. Jag har börjat gå upp tidigt på morgonen och det är verkligen skönt för man hinner så mycket. Förut (halvår sen kanske) gick jag upp vid halv åtta och hade då en halvtimme på mig att fixa mig, packa väskan och äta frukost. Nu går jag upp vid 6 halv 7 varje dag och jag hinner för det mesta göra en ordentlig, bra frukost och tillochmed blogga lite. Enda nackdelen med att gå upp tidigt är att man blir så himla trött snabbt. 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0