happy birthday to me


Detta är tidsinställt

The birthday kid is in tha house man! Är fjorton år nu, gaah känns sjukt även om det bara är en siffra och att jag inte känner mig en dag äldre än igår. Jag föddes typ exakt nu för 14 år sen, kl 17.17 den 17:e maj (enligt födelsebevis eller nåt sånt haha). Bästa känslan tycker jag är kvällen innan då man inte kan sova och bara tänker på att man fyller år dagen efter. Älskar såklart även morgonen då man hör familjen i köket och låtsas som att man inte är vaken när de kommer in och sjunger. Födelsedan e fett mysig, man får blåsa ut ljus, öppna presenter, äta massa onyttigheter, få massa fina grattisringningar och sms från släkt och kompisar, gå och berätta för alla att det är ens födelsedag o.s.v. Älskar att fylla år, en av de bästa dagarna på året! :)

kommentarer:
postat av: Anonym

Hurra för dig min gulle unge!❤❤❤

datum: 2013-05-17 ♥ tid: 18:43:22
postat av: Cindy

Supergrattis till en finfin toppenkompis som jag gillar busamycket;)

datum: 2013-05-17 ♥ tid: 21:33:32
postat av: Kerstin

Grattiskramar till Dig och tack för Din fina blogg!

datum: 2013-05-17 ♥ tid: 21:34:48
postat av: Anonym

Kan inte inte du visa dina presenter i en videoblogg, ett inlägg? Snart. Kram

datum: 2013-05-19 ♥ tid: 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0