ny vecka...

...och det betyder måndag. Jag har iallafall ingen ångest för skolan eftersom allt (nästan) är över och nu väntar vi bara på sommarlovet. Dock är det rätt så stressigt med alla dansnummer vi ska ha hunnit göra till vår föreställning i skolan. På torsdag kör vi och då ska vi ha fem nummer klara och repeterade, förra veckan hann vi bara göra två nummer haha. Jag vet inte hur vi ska hinna, det kommer bli hur stressigt som helst i vilket fall. Igår var det ju morsdag och på kvällen gick jag lite snabbt och köpte rosor och choklad till min mamma, det verkade som att hon blev glad. Jag har iallafall världens bästa mamma!



Love you till the moon and back. 

kommentarer:
postat av: Anonym

När kommer presentvideon, bilder från kvällen upp?

datum: 2013-05-27 ♥ tid: 09:41:15
postat av: Cindy

Du har en kanonfin mamma, jag gillar henne fett mycket!

datum: 2013-05-27 ♥ tid: 10:06:10
postat av: hejhej

kan du inte göra ett hårinlägg? typ där du visar vad du använder för produkter, locktång, plattång osv! :D

datum: 2013-05-27 ♥ tid: 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0