ny vecka

Igår vann ju sverige hockey-vm som alla redan vet och det enda på hela matchen som jag såg var de sista tjugo sekunderna. Jag gillar inte att kolla på sport över huvudtaget men när sverige vinner så är det ju grymt haha. Börjar nio idag, brukar börja tio så det är lite segt. Vi ska ha teaterveckor i skolan nu i två veckor framåt så det blir inga vanliga lektioner, vi ska bara hålla på med en föreställning typ. Och ändå sätter lärarna in två prov! Så dåligt när det inte ska vara något.. Men iallafall, jag hann inte göra pannkakor idag till frukost eftersom jag börjar tidigare så jag gjorde yoghurt med hallon, smörgåsrån med keso och salami och en kopp te som jag ska dricka nu. Vi ses senare!


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0