sista dagen som trettonåring


bild från imorse.

hejsan! Idag har dagen rullat på hyfsat förutom att jag hade ett prov och slutade försent. Imorgon är det ju min födelsedag och jag har sovmorgon vilket är hur skönt som helst. Sen har vi typ sportdag med skolan så det blir inga lektioner, slutar runt ett så det blir naajs :D Efter det ska jag nog gymma lite, även fast det är min födelsedag haha. Men jag har faktiskt ingen lust att sitta hemma alldeles själv så då är det roligare att ha något att göra. På kvällen ska jag på restaurang och det ska enligt väderhemsidorna bli ganska varmt så förhoppningsvis blir det uteservering! Ser ut som det kommer bli en grym födelsedag, och nästa gång jag skriver gör jag det som fjortonåring iiih

kommentarer:
postat av: Ellika

sv: haha okej!! :D

datum: 2013-05-17 ♥ tid: 17:18:11
hemsida: http://ellikafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0