Stylight

Jag har hittat en jätterolig och inspirerande internetsida som heter stylight, en slags modesida där man hittar inspirerande collage, hjärtar produkter man tycker om osv. Jag tänkte berätta lite om vad man gör där!

Man skapar sig ett eget konto, sedan kan man göra massor av olika saker. Man skapar boards som är som ett slags inspocollage där man lägger in bilder, klädesartiklar, text och musik. Produkterna du vill lägga in i dina boards hittar du direkt på stylights hemsida, och om du vill köpa en produkt kan du gå direkt till hemsidan som säljer genom att trycka på "till butiken". Så allt du hittar på stylight finns att köpa! Mina boards som jag har gjort kan ni hitta här! -> http://www.stylight.se/josefinelundquists/?tab=boards ni får gärna hjärta dem!

Och om du söker efter en specifik produkt till en board kan du hitta den väldigt enkelt. Kategorierna är bra uppdelade, under klänningar kan du hitta festklänningar, sommarklänningar, korta klänningar, maxi klänningar osv. Om du vill hitta skinnjackor går du in på jackor och så finns det en hel underkategori som heter skinnjackor där du kan hitta hur många som helst! Sidan är lätt att förstå, enkel och snygg design!

Jag har gjort en board med strandkläder som jag jättegärna skulle vilja ha, hela boarden hittar ni HÄR men ni kan även få ett litet smakprov med en bild.


USA bikinin är ju en sån alla vill ha, jag kommer ihåg förra sommaren då alla hade liknande. Den vita var ju bara hur snygg som helst, och tänk till en solbränd kropp? Dör vad snyggT! Den orangegula bikinin tycker jag är ashäftig, lite sådär ombrestyle solnedgång aktigt. Men den snyggaste är ändå den här bikinin -> http://www.stylight.se/Produkt/Pepe-Jeans/Pepe-Jeans-Kuhli-Bikini-Roze/ som är vrålsnygg! Till bikinisarna har jag lagt in snygga flipsflops och ballerinaskor, men även accesoarer som inte syns på bilden.

Surfa in nu på http://www.stylight.se nu och skapa ett konto och börja inspirera!!!!!! Boardsen går snabbt och enkelt att göra, det finns tusentals produkter att välj bland. Du kan flytta runt artiklarna i din board så det ser snyggare ut, lägga in egna bilder, text och musik så blir det jättefint! Ni får gärna kommentera vad ni tyckte om sidan ha kul nu!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0