svar


Presentvideon kommer jag göra i veckan, jag lovar. Jag skulle ha gjort den idag för jag trodde vi skulle sluta någorlunda tidigt men nej vi slutade halv fyra. Jag blev rätt så irriterad på det för vi brukar sluta halv två och alla andra slutade runt tolv förutom dansgruppen, så det är anledningen till att jag inte gjort videon så ni vet det. Jag ska försöka hinna med det imorgon efter skolan men vi får se beroende på hur sent jag slutar, ska nämligen ha uppvisning med min gitarrgrupp hela kvällen så då kan jag inte spela in videon.

Somsagt slutade jag sent idag plus att det var vidrig kalops i skolan så jag bokstavligen rusade hem för att trycka i mig en fet macka med keso och skinka innan jag och Emma åkte till gymmet och köttade. Köpte sushi efteråt som jag tyckte jag var värd, såå himla gott det är alltså. 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0