taconight


Min pappa är bortrest och min syster har födelsedagsmiddag med sina vänner så jag och mamma fick äta tacos ensamma vid köksbordet lite mysigt sådär på en fredagskväll. Hade ett dödligt jobbigt no-prov i skolan idag och det var för lite tid enligt mig så sista frågan gick rent åt helvete men det var typ en av 20 frågor så jag hoppas det gick bra ändå. Och det var sista provet/läxan för terminen så jag bryr mig inte, nu är det slut och mitt liv kan börja haha.

Efter helvetes provet gick jag i alla fall hem och drack en smoothie innan jag pallrade mig iväg till gymmet HELT SJÄLV. Är stolt över mig själv att jag gick utan att ha roligt sällskap, och det gick skitbra så jag är mer än nöjd! Kollar på semifinal av let's dance och snart blir det yollibox och färska jordgubbar, fredagsmys yesyes ❤ 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0