torsdag

Började med att jag försov mig, eller inte försov mig så jag kom försent men jag blev väckt en halvtimme innan jag skulle gå till skolan. Min mobil hade tydligen inte alarmet igång så det blev att jag fick stressa jättemycket och slänga i mig frukosten. Sen som vanligt släpps vi i sista sekund halv fyra och jag får springa hela vägen till ridningen istället för att ta bussen för att bussen är försenad en kvart (som den är varje gång)... Jag hann iallafall och det blev en bra lektion! Bussen hem tog nästan en timme för att det är så jäkla mycket trafik, det hade gått fortare att gå. Har iallafall duschat och ätit jättegod middag som blev räksallad med vitlöksbröd och bulgur. Mmmmm


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0