wanted/önskelista



Jag fyller 14 på fredag och då tänkte jag det skulle va lite kul att visa upp vad jag önskar mig! Allt är inte från öskelistan, det är mest saker jag verkligen vill ha till sommaren men är lite svårt att få i present. Men det jag önskar mig är typ pengar (standard) till shopping och framtida resor o sånt. Ett fodral till min macbook skulle ja verkligen behöva och jag tycker marc jacobs är så snygga så det hamnade direkt på listan. Annat jag önskar mig är en fjärrutlösare till kameran, sportband till mobilen och en foundation borste från typ make up store. Saker jag verkligen vill ha är en snygg skolavslutningsklänning (denna är från gina 299kr) eftersom den närmar sig med stormsteg (4 veckor aaaah!!) plus fina skor till det, ååh låga converse är så himla fint. 

Har också letat lite här och var efter levi's shorts efterso det är så jäkla snyggt, men det är bara att leta i massa vintage affärer så hittar jag till slut. Och det sista - en sportbh! Har faktiskt inte en enda som jag tycker är bra, just nu tränar jag liksom i mina vsbhar så jag vill gärna ha en som är anpassad till träning, gärna i en utstickande färg. Så detta är typ vad jag önskar mig i födelsedagspresent/vill ha till sommaren. Hoppas ni gillar det, för det tog nämligen typ en halvtimme att göra det jäkla collaget haha :)

kommentarer:
postat av: Cindy

Klänningen skulle vara superfin på Dig!

datum: 2013-05-16 ♥ tid: 09:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0