mellis

 
Har just ätit detta ↑ till mellis som bestod av naturell 3% yoghurt, färska blåbär, galia melon, jordgubbar och lite nötter. Känner mig mätt nu och har inget att göra. Förlåt för den kassa bilden, tyvärr kan jag inte fota och redigera så bra så bilderna blir dåliga. 

Idag gick jag upp tidigt för att fixa frukost och sånt till min mamma som fyllde år och sen har jag varit i skolan och haft vanliga lektioner. Nu under eftermiddagen har jag bara varit hemma och det är ju lite synd på det fina vädret, jag vill uuuut! Hur har ni haft det idag? 

kommentarer:
postat av: Cindy

Hej! Jag tycker att det ser jättegott ut och att bilden är fin. Du är världsabäst;)

datum: 2013-09-03 ♥ tid: 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0