secret craving body scrub


Imorse efter frukost åkte jag ut till landet, hela dagen har jag städat och fixat inför flytten till nya landstället nästa helg. Kände mig rätt så ofräsch efter allting så jag tog en lång varm dusch, tvättade håret och använde min scrub från Victorias secret för första gången. Den var superbra, över förväntan! Så nu är mina armar mjuka och luktar gott, rekommenderar verkligen! Den var rätt så dryg också, till skillnad från the body shop där man måste ta en stor klump varje gång. Extra bra är ju att det är en tub, och min favoritdoft. Kan det bli bättre?


kommentarer:
postat av: tjoooooo

kan du göra ett video inlägg med typ 50 saker ni inte visste om mig?:) fin blogg

datum: 2013-09-30 ♥ tid: 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0