seg vecka

Idag var det en jättelång dag kändes det som, hela veckan har gått långamt. Det kan också bero på att det blir mörkare och kallare, imorse var det liksom 4 grader? Nästan vinter ju! Det är riktigt mycket i skolan nu så det blir svårt att hinna med bloggen tyvärr men jag tittar in när jag får tid. Idag hade jag ett stort NO prov som var dösvårt, och nästa vecka är det två nya prov, en läxa och en stor inlämningsuppgift. Hur planerar lärarna egentligen? Det är inte rättvist!


Tröja och sweatpants från abercrombie ★

Iallafall, när jag kom hem idag så åt jag mellis, gjorde matteläxa och satte på mig myskläder. Resten av kvällen har jag bara vilat och myst runt i lägenheten, det behövdes efter den här veckan kan man säga. Och imorgon är det fredag, gud så jag har längtat!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0