Sista båtturen

Det är redan söndag och det känns som att veckan har gått superfort. Jag har hunnit med att ha en skön hemmaspa-dag med bubbelbad, ansiktsmask, tända ljus + gossip girl vilket var så skönt. Jag har även gått på min första gitarrlektion för terminen, och så har ju Obama varit här som jag antar att ingen har missat! I fredags efter skolan åkte jag ut till landet och så har vi varit här under helgen för att fixa inför flytt (vi har köpt ett nytt och ska sälja det vi har nu). För att avsluta veckan på bästa sätt så är vi ute med båten för sista gången i år, det är ju trots allt sommarväder! Så nu sitter jag på en klippa med musik i öronen och solen i ansiktet och ska läsa en bok. Vi hörs!


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0