Bland hagar och blommor



En av många kohagar som ännu inte är fylld av betande djur.



Ett par vitsippor som stod så ensamt vid vägkanten fick följa med hem och sättas i en vas på bordet.



Mitt under promenaden går vi förbi detta enorma hav av blåsippor. Tror aldrig jag har sett så många på samma ställe förut. Såå fint!



Även om jag längtar till stan och vill träffa massa kompisar och göra saker man inte kan göra här ute så går det inte att komma ifrån att det är skönt att ta en långpromenad längs en tyst landsväg med solen värmandes i nacken och fågelkvitter i öronen. Ibland är det mysigt att komma iväg från det bullriga samhället, bara få ta det lugnt och inte tänka så mycket. Snart är det dags för påskmåltid nummer två som för mig kommer bestå av vegetariska bullar, kalkonköttbullar, kalkonprinskorv och potatis. Riktig hederlig påskmat till form och utséende, men desto godare i smaken! Och jag glömde berätta - imorse var jag ute och sprang i den friska luften för första gången på ett par månader eftersom det har varit för kallt utomhus. Gud så skönt det var och vad glad man blir efteråt, tänk om man kunde göra det varje dag!

kommentarer:
postat av: Alicia

Du måste visa allt du köpte i london, lova! :)

datum: 2014-04-21 ♥ tid: 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0