Frozen yoghurt factory



Även fast vädret har varit grått hela dagen så gick jag och mamma till Gallerian och köpte yoghurtglass efter skolan. Jag tog jordgubb och ananassmak toppat med lite olika frukter. En liten färgkant på vardagen! Efteråt gick vi några ärenden, till exempel köpte vi in lite smått och gott till mitt och min systers hus på landet. Bland annat en matta, kakeldekor, fina krokar och såna småsaker som inte är mycket för världen men som gör stor skillnad fick följa med hem. Jag älskar verkligen inredning för då får man sätta sin personliga prägel i det man inreder. Supertråkigt med sterila rum utan dekorationer och detaljer, som sjukhus till exempel. Usch haha! Nej nu ska jag sluta babbla så hörs vi. Puss!

kommentarer:
postat av: Alicia

Tycker fortfarande att yoghurtglassen är cirka det godaste som uppfunnits. daaaah <3

datum: 2014-05-01 ♥ tid: 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0