Goodbye stockholm, hello London



Förhoppningsvis sitter jag nu påväg mot storstaden London! Först åker vi ett plan från Arlanda mot Köpenhamn och där byter vi för att flyga mot London. Vi kommer komma fram väldigt sent på kvällen så det blir att sova direkt när vi är framme på hotellet för att vila upp sig inför morgondagen. Då ska vi nämligen iväg på marknaden vid Portobello Road som säljer vintagekläder bland annat. Sen kommer vi ta en buss 1,5 timme ut till Warner Brothers Studios och gå på Harry Potter Tour, få se inspelningsplatserna och så vidare. Riktigt taggad är jag, det ska bli så himla kul! Jag hoppas att vi har internet på hotellet så jag kan skicka en häslning någong gång under resan. Om inte, hoppas ni får en grym start på påsklovet!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0