Home sweet home

I tisdags kväll kom jag hem från London, helt dödstrött la jag mig direkt i sängen när jag klev innanför dörren. Jag hade jättebra dagar där med bra väder och mycket shopping. Det kommer separata inlägg om resan och shoppingen snart! 


Fina frugan vid mysfrukosten på mysbalkongen.

Eftersom jag har varit borta från mina vänner alldeles för länge så blev det att träffas så fort som möjligt. Igår var jag och såg Rio 2 på bio med Emma efter att vi såg ettan hemma hos mig. Den var riktigt rolig så det blev mycket skratt i biosalongen. 
På kvällen åkte jag hem till Alicia och vi hade det såså mysigt. Efter en kall natt sovandes i både mjukisbyxor, kofta, täcke och extrafilt åt vi en stor frukost ute på hennes stora inglasade balkong med sjöutsikt. Förstår inte varför hon inte vill bo där, drömläge ju!


kommentarer:
postat av: Alicia

Hahaha, dat pictöre on me. Har du sett någon tröttare? :)

datum: 2014-04-17 ♥ tid: 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0