I'm in the Army



Jacka Urban Outfitters // Kofta Bik Bok // Byxor Abercrombie & fitch // Skor Converse

Lite bilder på outfiten från i fredags då jag var och fotade på Emmas gård med henne. Älskar combon med grönt mot grönt och sen de färgstarka naglarna. Första gången jag använder mina vita jeggings för i år också vilket är ett himla tecken på vår! Men så fick jag veta att det är slut på det härliga vädret, under 10 grader under valborg och sen snö till helgen?! Idag har det varit störtvarmt och jag har svettats genom jeansen så det är nästan helt otänkbart vad väderprognoserna säger inför de närmsta dagarna. Vad hände med våren egentligen? Snart är det dessutom min födelsedag och då vill jag att det ska vara varmt och soligt. Vi får hoppas på det bästa!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0