Jag gör så att blommorna blommar



Jag tog den här bilden med mobilen, den är visserligen redigerad men den blev ändå riktigt fin! Älskar vårkänslorna den förmedlar ✿ Måste nog säga att det är en av mina favoritbilder.

Idag när jag och Emma gick in till stan så möttes vi av nyutslagna körsbärsträd i Kungsträdgården. Äntligen har värmen kommit tillbaka litegrann efter många dagar med grått och kallt väder. Vi promenerade från skolan ner till Slussen, förbi Kungsan och sen gick vi längs hela Drottninggatan innan jag mötte upp mamma för att åka och hämta mormor på Centralstationen. Hon ska nämligen också med till London imorgon så hon kom upp med tåget från Malmö. Glöm inte att kika in på bloggen även under dagarna jag är borta (lördag-tisdag) för jag har skrivit några tidsinställda inlägg som ska komma upp!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0