Little things...

Jag har inte tuggat tuggummi på hela 2014 än så länge. Förra året tuggade jag det hela tiden när jag var hungrig så jag bestämde mig för att sluta helt på nyår, det hade blivit ett dåligt beroende haha. Och jag saknar det faktiskt inte alls.

En dålig egenskap jag har är att jag tar kritik väldigt hårt. Jag vänder allt mot mig själv vilket ger mig dåligt självförtroende och självkänsla.

Förra året var nog det sämsta i mitt liv, allt förändrades på så kort tid. Jag mådde sämre, skolan gick bort och jag kände mig socialt isolerad. Men jag har bestämt mig för att detta år ska bli 1000 gånger bättre än förra, och jag är redan en bit på vägen.

 
Jag har hellre få, nära vänner än massor som man knappt känner. Jag är lyckligt lottad som har så fantastiska vänner som jag kan berätta allt för, jag känner mig trygg och inte som att jag tränger mig på. Jag bryr mig inte ett dugg att jag inte har 200 "vänner", att jag inte går på fest varje helg. Några stycken väldigt betydelsefulla är så mycket mer värdefullt för mig.

Matte är mitt absoluta favoritämne i skolan, vilket jag känner mig väldigt ensam om haha. Jag vet inte varför, jag tycker bara att det är så himla roligt. Jag funderar starkt på att gå ekonomilinjen på gymnasiet!

Min största framtidsdröm är att gå ut skolan med bra betyg, få ett jobb jag trivs med och tjänar en del. Sedan flytta till USA (närmare bestämt Los Angeles) där jag vill leva och få familj och bo i ett riktigt fint hus nära stranden. Säger bara D R Ö M M E N.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0